Odpowiedzi

2010-03-04T15:33:24+01:00
Sprytny,inteligentny,niedojrzały,odważny,naiwny,szlachetny,czuły... pomysłowy.... myślę że starczy.. ;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T15:33:59+01:00
Inteligentny,oczytany zna opowiesci o piratach
sprytny pomyslowy przebiegły
klamie żeby uniknac kary
leniwy praca jest dla niego najwieksza kara
ma zdolnosci aktorsie bujna wyobraznie
lubi to co niedostepne i niebezpieczne
próżny pragnie sławy uznania innych
ceni sobie swobode zycia
ma dobre serce
uczy sie palic fajke
ma poczucie humoru lubi robic zarty/kawaly
zaradny potrafi sobie radzic sam w trudnych chwilach sytuacjach

prosze jesli jeszcze jakies bys chcial to pisz!
3 5 3