Odpowiedzi

2010-03-04T15:34:36+01:00
1.Jakiego człowieka określa sie mianem Herkulesa?
2.Wyjaśnij współczesne znaczenie wyrażenia "Prace Herkulesa"

1.Określa się takiego człowieka który ma muskuły.
2.Prcę Herkulesa można nazwać takie cięzkie jak dźwiganie skrzyn,co mają 20kg
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:40:55+01:00
1. Mianem Herkulesa określa się człowieka bardzo silnego, potrafiącego poradzić sobie z każdym zadaniem, człowieka dla którego nie ma rzeczy niemożliwych.

2.Mówiąc "Prace Herkulesa" mamy na myśli prace bardzo trudne, wręcz niemożliwe do wykonania, wymagające siły i pomysłowości.
4 5 4