Odpowiedzi

2009-10-20T20:43:36+02:00
1.Hel, neon, argon, ksenon, krypton, radon, wodor, azot, tlen, jod, astat
2Brom, woda,
3. Szklo, selen, siarka,krzem,wegiel
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T20:52:31+02:00
Niemetale gazowe:
He
Ne
Ar
Kr
Xe
Rn
O
N
F
H
Ciecze niemetalowe:
Br Ciecz jako niemetal jet tylko jedna...
Ciała stałe niemetalowe:
B
C
Si
P
S
As
Se
Te
I
At

;) Proszę, myślę że pomogłam ?? ;)
1 5 1