Odpowiedzi

2010-03-04T15:36:14+01:00
-Cześć Kasiu
-Witaj Aniu .
-Jak się czujesz . ?
- Dziękuję dobrze ale nadam mam gorączkę i boli mnie głowa.
- Współczuję.
- Kiedy wracasz do szkoły ?
- Jeszcze niewiem .
- Zdrowiej Jak najszybciej
- Postaram się .
- POzdrowienia od wszystkich w szkole.
- Podziękuj im w moim imieniu .
- Dobrze ;] CZekamy w szkole
- Pa pa
- Pa.
1 5 1
2010-03-04T15:39:25+01:00
-Czesc Kuba nie bylo cie w szkole czemu dzis byl bal bylo...
-Jestem chory nawet mi nie mow jak bylo super!!!
-Ok!A co Ci jest?
-Bylem u lekarz i mowi ze to angina ja sie okropnie czuje glowa mnie boli wymiotowac mi sie chce mam kaszel i wogole
-Uuu o kiepsko
-Patryk ide spac wzialem leki na sen papa!!!
-Kuruj sie !!!
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:40:21+01:00
-Cześć.
-Cześć.
-Jak sie czujesz ?
-No nie za dobrze, jutro mam jechać do lekarza.
-O to coś poważnego ?
-No jeszcze nie wiadomo, dowiem się jak przyjdę.
-A to boli cie ?
-Głowa boli i czasami mam wrażenie że zaraz mi wybuchnie.
-O to lepiej idz do tego lekarza jak najprędzej.
-No jestem zarejestrowany na godzinę 10 30.
-Więc potem do Ciebie zadzwonię i ci wszystko opowiem dobrze ?
-Dobrze.
-Ja idee musze wziąć lekarstwa, do usłyszenia.
-Do widzenia Wracaj do zdrowia.
1 1 1