Odpowiedzi

2009-10-20T19:48:41+02:00
Ten obcy oznaczy ze pewnego nia główni bohaterowie idą do swojego ulubionego miejsca i spotykają tam nieznaną osobę jest to chłopiec. po niedługim czasie opowiada im swoją historię i że planuje wyruszyc w poszukiwaniu swojego wujka.
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T20:55:49+02:00
Tytuł książki "Ten obcy" oznacza nieznajomego chłopca, który niespodziewanie pojawił się na wyspie grupy osób. Zresztą na początku oni sami nazywają go "ten obcy". Krótko mówiąc: nieznajomy, zaskocznie, zdziwienie, później nowa przyjaźń.
6 3 6