Odpowiedzi

2010-03-04T15:38:05+01:00
Największe miasta:
Londyn
Birmingham
Manchester
Liverpool

Samochody:
Opel, Nissan, Mercedes, Audi, Porsche, Renault, Kia, Volvo
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:39:48+01:00
Najwieksze miasta:

-Londyn
-Birmingham
-Liverpool
-Bradford
-Sheffield
-Leeds

Najwieksze firmy:
-Mercedes
-Rover
-Audi
-Porshe
2010-03-04T18:45:02+01:00
Największe miasta:
Londyn
Birmingham
Sheffield
Bradford
Liverpool
Leeds
Manchester
Bristol
Wakefield
Wirral
1 5 1