Odpowiedzi

2009-10-20T19:45:37+02:00
Ruchy ziemi wpływają na życie człowieka ponieważ jeśli ziemia się obraca(ruch obrotowy) powstaje dzień i noc a obiegowy wpływa na pory roku ...
4 2 4
2009-10-20T21:24:32+02:00
Wpływ ruchu obrotowego na człowieka jest taki, że mamy dzień i noc, a ruchu obiegowego, że mamy pory roku.

Pozdrawiam :)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T21:27:15+02:00
Ruch obrotowy-to ruch który wykonuje ziemia wokół własnej osi. Dzięki temu ruchowi mamy dzień i noc. Czas w którym wykonujemy różne prace fizyczne i umysłowe(dzień) i czas w którym nasz organizm odpoczywa (noc).

ruch obiegowy-jest to ruch ziemi wokół słońca po orbicie. Dzięki temu ruchowi mamy pory roku(wiosna,lato,jesień,zima)Każda z czterech pór woku ma w sobie coś wyjątkowego dzięki nim możemy poznawać lepiej otaczający nas świat.Przystosowania ludzi i innych zwierząt bo podczas każdej pory roku zwierzęta zachowują się inaczej ludzie z resztą tez....np.:inaczej się ubierają oraz inaczej zachowują np:podczas zimy nie uprawiają roli :D
6 4 6