Odpowiedzi

2009-10-20T19:52:23+02:00
Dziesiątki;setki
156: 160;200
172: 170,200
1210: 1210,1200
36: 40, 0
567: 570,600
124057: 124060;124100

jedności; części setne
0,807 : 1 ; 0,80
2,7183 : 3 ; 2,72
9,8067 : 10 ; 9,81
69,9643 : 70 ; 69,67
9,999 : 10 ; 10
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T19:54:14+02:00
Do dziesiątek:
156=160
172=170
1210=1210
36=40
597=600
124057=124060
859=860

Do setek:
156=200
172=200
1210=1200
36=0
597=600
124057=124100
859=900

Do jedności:
0,807=1
2,7183=3
9,8067=10
69,9643=70
9,999=10

Do części setnych:
0,807=0,81
2,7183=2,72
9,8067=9,81
69,9643=69,96
9,999=10

1 5 1
2009-10-20T20:49:44+02:00
156 - 160 - 200
172 - 170 - 200
1210 - 1200 - 1200
36 - 40 - 0
597 - 600 - 600
124057 - 124060 - 124100
859 - 860 - 900

0,807 - 1
2,7183 - 3
9,8067 - 10
69,9643 - 70
9,999 - 10

0,807 - 0,81
2,7183 - 2,72
9,8067 - 9,81
69,9643 - 69,96
9,999 - 10
1 3 1