Odpowiedzi

2010-03-04T16:14:00+01:00
Czarapundżi - na przedpolu himalajów
londyn
Azja południowo-wschodnia, zatoka gwinejska
lasy równikowe afryki, Amazonia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:01:05+01:00
Czerrapundżi 20 000mm=20m
Assam - średnio 11 000 mm=11m
przedpole Himalajów - opady wynoszą tu średnio ok. 12000 mm rocznie
Andy w rejonie Kolumbii - opady wynoszą tu średnio ok. 10000 mm rocznie