Odpowiedzi

2010-03-04T15:47:14+01:00
300:2=150kg

150 kg×4 osoby=600kg

Czteroosobowa rodzina przez pół roku produkuje 600kg śmieci
2010-03-04T15:47:15+01:00
300 kg x 4 = 1200 kg
1200 kg : 2 = 600 kg

Odpowiedzią jest a
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:47:30+01:00
300 kg : 2 = 150 kg
150 kg * 4 = 600 kg

Odp.: W ciągu pół roku cztroosobowa rodzina wyprodukuje 600 kg śmieci, jest to odpowiedź c.