Odpowiedzi

2010-03-04T15:48:46+01:00
Nauczyła że nie można uciekać od problemów(jak zenek) i nie wolno odtrącać pomoznej dłoni(Uli i nie tylko) która człoweik Ci daje by pomóc.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:50:23+01:00
Lektura "ten obcy"
Nauczyła mnie wiele na temat przyjaźni. Bohaterowie (właściciele wysepki na której zamieszkał ten obcy ), byli przyjaciółmi . Gdy trzeba było *ten obcy to chyba był zenek nie pamiętam* Zenkowi pomóc, pomagali nawet wtedy gdy ten się zapierał . ;)
Tyle ;D
11 3 11