Odpowiedzi

2010-03-04T15:48:42+01:00
Światu zagrażają maszyny ponieważ są niebi=ezpieczne np są na prąd a prąd może człowieka zabić
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:50:38+01:00
Tak naprawdę światu zagrażają ludzie,ponieważ to oni są stwórcami wszelkiego rodzaju maszyn. Przecież gdyby nie pomysł człowieka na stworzenie samochodu, nie byłyby produkowane spaliny i świat nie byłby zanieczyszczany. Jednak trudno oskarżać człowieka o to, że stara się udogodnić życie mieszkańcom całej naszej planety, ponieważ bez elektroniki życie byłoby znacznie trudniejsze. Możemy jedynie oskarżać go o nie przestrzeganie zasad ekologii.

Mam nadzieję, że pomogłam:)
8 5 8