Odpowiedzi

2010-03-04T15:50:08+01:00
Dziękuję Ci Jezu za wszystko, a w szczególności za Twoją przyjaźń. Zawsze mnie wspierasz i pomagasz mi w trudnych sytuacjach. Gdy jest mi źle mogę zwrócić się do ciebie o pomoc i nigdy mnie nie zawiedziesz. Jestes naszym Ojcem, który nas kocha i wie co jest dla nas dobre.
95 4 95
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:50:58+01:00
Jezy pragnę Ci dziś podziękować za twą piękną przyjaźń którą mnie obdarzasz. Jesteś moim największym przyjacielem zawsze obecnym w moim życiu i zawsze mogę na ciebie liczyć. Panie Jezu zaufałeś mi imimo że czasami zasmucam ciebie swoim postępowaniem nie odwracasz sie o de mnie i zawsze mogę na ciebie liczyć. Panie Boże proszę Ciebie abyś zawsze był przymnie i stał jako mój największy przyjaciel zato oddaję tobie moje serce i miłość do ciebie bez granic Amen.
81 4 81