Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:51:18+01:00
Obw.=13,14m
podstawa dluzsza=5,8m
podstawa krotsza=5,8-1,6=4,2m
dlugosc dwoch ramion=13,14-5,8-4,2=3,14m
dlugosc jednego ramienia=3,14:2=1,57m

Odp Dlugosc jednego ramienia jest rowna 1,57m :)
2010-03-04T15:51:20+01:00
Druga podstawa 5,8-1,6=4,2

13,14-5,8-4,2=3,14

3,14/2=1,57m

/ to znaczy podzielic
2010-03-04T15:52:39+01:00
1 podstawa 5,8m
2 podstawa 5,8m-1,6 m=4,2m
2 ramiona 13,14 m -(4,2m +5,8m)=3,14m
3,14m:2=1,57m