Odpowiedzi

2010-03-04T15:51:22+01:00
Faustynki (Zgromadzenie Sióstr Jezusa Miłosiernego)
Karmelitanki Bose (Zakon Najświętszej Maryi Panny z Góry Karmel)
Franciszkanki Misjonarki (Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Misjonarek Maryi)
1 4 1
2010-03-04T15:52:16+01:00
Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Karola Boromeusza
Córki Bożej Miłości
Zgromadzenie Sióstr św. Dominika
Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety III Zakonu Regularnego św. Franciszka
Zgromadzenie Sióstr św. Feliksa z Kantalicjo
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:52:38+01:00
Adoratorki Krwi Chrystusa (Zgromadzenie Sióstr Adoratorek Krwi Chrystusa)
Albertynki (Zgromadzenie Sióstr Albertynek Posługujące Ubogim)
Antonianki (Siostry Antonianki III Zakonu Reguły świętego Franciszka z Asyżu)
Augustianki (Zgromadzenie Sióstr świętego Augustyna w Polsce)
Bazylianki (Zakon Mniszek świętego Bazylego Wielkiego)
Benedyktynki
Bernardynki (Mniszki III Zakonu Regularnego św. Franciszka z Asyżu, zwane w Polsce Bernardynkami)
Dominikanki (Zgromadzenie Sióstr świętego Dominika)
Elżbietanki (Zgromadzenie Sióstr świętej Elżbiety)
Faustynki (Zgromadzenie Sióstr Jezusa Miłosiernego)
Klaryski (Zakon świętej Klary)
Magdalenki (Zgromadzenie Sióstr świętej Marii Magdaleny od Pokuty)
Nazaretanki (Zgromadzenie Najświętszej Rodziny z Nazaretu)
Salezjanki (Zgromadzenie Córek Maryi Wspomożycielki)
Sercanki (Zgromadzenie Służebnic Najświętszego Serca Jezusowego)
1 5 1