Odpowiedzi

  • aux
  • Początkujący
2010-03-04T15:58:09+01:00
1.Wież w swojego Boga.
2.Szanuj imię Boga.
3.Pamiętaj dzień święty święć.
4.Czcij matkę i ojca.
5.Szanuj ludzi.
6.Zachowuj się odpowiedzialnie.
7.Kradzież jest zła.
8.Nie oszukuj.
9.Trzymaj się własnej żony.
10.Branie cudzych rzeczy jest złe.
prosze o najj;*;*
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Muki
  • Początkujący
2010-03-04T16:18:36+01:00
1. Będziesz wierzył w Boga swego jedynego.
2. Będziesz szanował imię Pana Boga swego.
3. Pamiętaj o obrzędach świętych.
4. Szanuj Mamę i Tatę.
5. Szanuj cudze oraz własne życie.
6. Wstrzymuj się od pokusy.
7. Daj innym swobodę życia.
8. Mów prawdę i tylko prawdę.
9. Żonę szanuj i pilnuj jej jak oko w głowie.
10. Szanuj rzeczy swoje oraz bliźnich.
9 3 9