Odpowiedzi

2010-03-04T15:54:11+01:00
Złączać coś ze sobą za pomocą kleju
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:54:23+01:00
Klejenie jest to połączenie metali za pomocą substancji zwanej klejem. Polega ono na rozprowadzeniu cienkiej warstwy substancji klejącej na uprzednio przygotowanej powierzchni. Klejenie jest nowoczesną technologią łączenia Elementów maszyn. Rozwój tej technologii związany jest z produkcją coraz to nowych klejów, o co raz to lepszych własnościach oraz z rozwojem badań wyjaśniających własności klejów i połączeń klejonych.
2010-03-04T15:55:04+01:00
Klejenie to metoda majaca na celu połaczenie 2 osobnych przedmiotów w jedna całosc w zalerznosci od rodzaju kleju i materiału obiektów mamy rózne efekt.