Odpowiedzi

2010-03-04T16:02:21+01:00
Pieniądze w porównaniu do przyjaźni są niczm.
Każda osoba która kiedykolwiek zasmakowała prawdziwej przyjaźni może tak rzecz. Tylko dla materialistów, egoistów i nie inteligentnych ludzi pieniądze są na pierwszym miejscu.
Gdy ma się przyjaciela można na niego liczyć w każdej sytuacji. On zawsze się wysłucha zrozumie pocieszy, możesz powierzyć mu wszystko co Cię gryzie, bo z przyjacielem nie dzielisz sie tylko swoimi radościami ale także smutkami.
Pamiętajmy, nie warto być bezludną wyspą...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:04:46+01:00
I. Hipoteza:
Wydaje mi się, że potrafię być dobrym przyjacielem.

II. Argumenty:
- Jako przyjaciel daje poczucie bezpieczeństwa.
- Rozumiem czym jest prawdziwa przyjaźń.
- Przyjaciela poznaje się w prawdziwej biedzie.

III. Teza:
Cenię przyjaźń i jestem dobrym przyjacielem, bo nie tylko biorę i daję przyjaźni wiele...
3 5 3
2010-03-04T16:06:39+01:00
1.Wstęp(opisac co to przyjaźań i dlaczego jest taka ważna)
2.Rozwinięcie
a)argument pierwszy(moze to byc opis pewnej sytuacji w której pomogłeś przyjacielowi np.gdy miał poważne problemy)
b)argument drugi(przykłady jakis zdarzeń w których udowodnisz że potrafisz być przyjacielem)
3.Zakończenie(napisać że bardzo sie ciszysz że ktoś ci może zaufać oraz że fajnie jest byc czyimś przyjacielem i go miec)

mam nadzieje że troszke pomogłam:)
1 1 1