Odpowiedzi

2010-03-04T16:00:15+01:00
Więc możemy korzystać ze zmywarki, żeby zaoszczędzić wodę
Zakręcać wode przy myciu zębów
Nie musimy nalewać całej wanny wody do kąpania
Zmywając naczynia nalać sobie w miske wodę do płukania
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:33:15+01:00
Ochrona wody w domu.
Żeby chronić wodę w domu należy oszczędzać ją na każdy możliwy sposób.Jednym z wielu to zakręcanie i dokręcanie wody kiedy nie jest ona potrzebna.Przedstawię teraz kilka zasad które pomogą w oszczędności wody:
-branie prysznica(w wannie zużywamy ponad 60% więcej wody niż podczas prysznica)
-zakręcanie krany podczas różnych czynności(kiedy myje się naczynia,zęby czy nawet twarz)
-używanie zmywarki(podczas zmywania zużywa się około 70% więcej wody niż zmywarka)
-używać ekologicznych pralek(są specjalne z oszczędnością wody i energii)
Są to podstawowe warunki na ochronę wody w domu.


LICZĘ NA NAJLEPSZE! ;]
POZDRO ;**
7 3 7