Odpowiedzi

2010-03-04T18:54:52+01:00
Pismo Święte jest nazywane świętym, ponieważ dla nas chrześcijan jest to najważniejszy z dokumentów i dowodów na to, że Jezus Chrystus istniał naprawdę.Dlatego osoby czytające Pismo Święte jak i tez te osoby, które go nie czytają,a ale posiadają w domu powinny odnosić się do niego z szacunkiem tzn.:
-nie rzucać gdzie popadnie,
-nie deptać,
-trzymać w miejscu "godnym" czyli nie pomiędzy brudnymi skarpetami, a płytami z muzyką,
Gdy je czytamy też powinniśmy tak postępować.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:16:57+01:00
Pismo Święte jest Święte, ponieważ pisali go ludzie natchnieni przez Boga, czyli są to Jego słowa . ludzie którszy czytają Pismo Święte powinni to robić w spokoju i ciszy
1 1 1