Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:08:21+01:00
ZADANIE 1:
a) 3/7 + 2/5 = 15/35 +14/35 = 29/35
b)3/11 : 1/2 = 3/11 * 2/1 = 3/11 * 2 = 6/11
c)4/5 + 3/4 = 16/20 + 15/20 = 31/20 = 1 11/20
d)8/9 - 3/4 = 32/36 - 27/36 = 5/36
e)11/12 - 2/5 = 55/60 - 24/60 = 31/60
f)5/9 - 1/2 = 10/18 - 9/18 = 1/18

No, to by było na tyle. ;)
2010-03-04T16:12:08+01:00
A)3/7+2/5=15/35+14/35=29/35
b)3/11:1/2=3/11x2/1=6/11
x oznacza razy
c)4/5+3/4=16/20+15/20=31/20 -> to wyłączyć i powstanie 1 i 11/20
d)8/9-3/4=32/36-27/36=5/36
e)11/12-2/5=55/60-24/60=31/60
f)5/9-1/2 =10/18-9/18=1/18

Koniec
2010-03-04T19:44:25+01:00
A) 3/7+2/5=15/3514/35=29/35
b)3/11:1/=3/11×2/1=3/11×2=6/11
c)4/5+3/4=16/20+15/20=31/20=1 11/20
d)8/9-3/4=32/36-27/36=5/36
e)11/12-2/5=55/60-24/60=31/60
f)5/9-1/2=10/18-9/18=1/18