Odpowiedzi

2010-03-04T16:03:10+01:00
Nastolatkowie ubierają się różnorodnie.
Nie którzy wyglądają bardzo wyzywająco, natomiast inni skromnie.
Typowa nastolatka ubiera spodnie i bluzę. A nastolatek przyluźne spodnie i kapturową bluzę.


Liczę na naj ;d ;****
PZDR ;d
25 2 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:05:30+01:00
W dzisiejszych czasach młodzi ludzie ubierają się różnie. Każdy ma swój styl. Po części wychodzi to z tego jakiej słuchają muzyki.
Są tzw. grupy metalowców, rockowców, hip-hopowców. Moim zdaniem młodzież co raz bardziej patrzy na modę i idzie razem z nią. Większość kupuje ubrania w firmowych sklepach. Nawet czasami nie ma już podziału na rzeczy męskie i damskie. Dziewczyny często ubierają męskie bluzy, buty, czapki itp.
<jak mało to rozpisz sobie to jeszcze> :)
38 3 38