Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:03:16+01:00
Zaproszenie.
Mam wielką przyjemność zaprosić Państaw na bal,który odbędzie się 17.marca2010r o odzinie 19:30 w Pałacu Kultury w Warszawie.
Serdecznie zapraszam z osobami towarzyszacymi.
1 5 1
2010-03-04T16:04:17+01:00
Zaproszenie!
serdecznie zapraszam w szystkich uczniów naszej szkoły na bal z okazji Zakończenia liceum! Odbędzie się o godz.20.00 do 01.00 w sali gim. 04.05.10r.
Serdecznie zapraszamy !
organizatorzy
2 5 2
2010-03-04T16:07:33+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych na bal , który odbędzie się dnia 6.3.10 o godzinie 17 w klubie 7 Muz przy ulicy Piłsudskiego 1 w Warszawie Obowiązuje strój galowy.

Serdecznie Zapraszam
1 1 1