Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:03:24+01:00

długość jednego okrążęnia=2πr
r=5m
dł.jednego okrążęnia=2*3,14*5
dł. jednego okrążenia = 31,4m

31,4*40=1256m=1,256km=1,3km

Koń pokonał drogę 1,3km.

Mam nadzieje że pomogłam, liczę na naj... :)
1 5 1
2010-03-04T16:04:25+01:00

Ob= 10pi razy 40 okrążeń= 400pi=1258m=1,258km
2010-03-04T16:05:42+01:00
R=5m
obw=2(pi)r
czyli jedno okrazenie jest rowne 10(pi)=31,4m

40 okrazen = 40*31,4m=1256m = 1,256km =(ok)1,3km

Kon przebyl ok 1,3km :)