Odpowiedzi

2010-03-04T16:06:43+01:00
Napisz o piramidach i ogólnie o starożytności Egiptu....Możesz zamieścić jeszcze krótki tekst z historii np. jak powstały piramidy itp....Mam nadzieję że sobie poradzisz z tym zadaniem ;)
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:22:29+01:00
UWAGA!!!
Kochasz chodzić po gorącym piasku, kochasz słońce i upał, chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o starożytności i nie tylko? Jeśli tak to mamy ofertę specjalnie dla ciebie! Serdecznie zapraszamy do zwiedzenia kraju piramid i faraonów - Egiptu. Oferujemy czterogwiazdkowy hotel + wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacja. W programie przewidziana jest przejażdżka po afrykańskiej pustyni.
To wszystko za jedyne 2000 zł.
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt pod numerem telefonicznym 546-432-859.
Zapraszamy!!!

Może się przyda :)
17 4 17