Odpowiedzi

2010-03-04T16:05:40+01:00
Maria KOpacz - jest to wybitna osoba ,odważna i pełna haryzmy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:07:42+01:00
Jaroslaw kret
poniewaz on naprawde jest profesjonalista zawsze trafnie przekazuje pogode oraz chyba lubi swojaprace zawsze jest p[ewny, usmiechniety,potrafi przemowic do ludzi
porsze o najlepsza
podrawiam
2010-03-04T16:07:56+01:00
Tomasza lisa, ponieważ ciekawie prowadzi swój program
"tomasz lis na żywo" jest elokwentny, kulturalny w stosunku do swoich gości, potrafi ciekawie poprowadzic dyskusję i ma dużą wiedzę w bieżących sprawach państwa.

pani kopacz o ile się orientuję jest ministrem zdrowia.