Hej ;P
mam wielką prośbę.
czy ktoś może mi napisać dlaczego ten wyraz ma np. "ż" itd. np. potężny bo potęga czyli wymienia sie na "g" itp. mam 10 wyrazów :


Aaa i prosze, jesli ktos juz napisze to ze niech pisze np. niewymienny, albo wymienia sie ó na o bo ... itd. za najlepsze najlepsza ;)
leŻał
Żaden
mieszkańcÓw
pRZyjaciela
malUtki
towaRZysz
napÓj
wspÓlnie
CHorobie
potęŻne


PS. A te duże litery to wlaśnie ta litera którą mamy wymienic i za najlepszą dam najlepszą ;D
Z góry dzięki ;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:08:14+01:00
LeŻał bo po literze e
Żaden bo zaczyna się od ż
mieszkańcÓw ów zawsze się kreskuje
pRZyjaciela bo po spółgłosce
malUtki bo się nie odmienia
towarzysz bo się wymienia na r
napÓj bo napoje
wspÓlnie po p
potęŻne bo wymienia sie na g potęga
2010-03-04T16:08:28+01:00
Leżał bo legowisko
żaden niewiem
mieszkańców bo końcówka ów
przyjaciela bo po p
malutki niewiem
towarzysz niewiem
napój bo napoje
wspólnie niewiem
chorobie bo napoczątku wyrazu
potężne bo potęga
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T16:10:15+01:00
LeŻał wyjątek
Żaden wyjątek
mieszkańcÓw końcówka -ów
pRZyjaciela rz napisane po spółgłosce p
malUtki końcówka -utki
towaRZysz
napÓj wymienia się na o, napój bo napoje
wspÓlnie
CHorobie
potęŻne bo potęga