Odpowiedzi

2010-03-04T16:11:37+01:00
O pokój na ziemi powinniśmy dbać w taki sposób aby nie było konfliktów rasowych.Mogą one w wielu przypadkach prowadzić do wojny, a to mogłoby w większym stopniu zaszkodzić niż pomóc.Nie można też napadać na inne kraje w celu powiększenia danego terytorium, gdyż byłoby zapewne wiele niewinnych ofiar tej wojny.Moim zdaniem szodzimy też nie szanując innych kultur i religii.
Nie róbmy tego więcej.

Jak masz jakieś pytania to pisz na gg:5381600
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:12:58+01:00
A) nie doprowadzać do konfliktów rasowych;
b) nie prowadzic wojen z innymi krajami;
c) szanowac inne kultury, religie;
d) prowadzic polityke zagraniczna;
e) zakladac nowe pokojowe organizacje;