Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:32:12+01:00
Mam wiele wyobrażeń na temat mojego wymarzonego ogrodu.
Chciałabym żeby w moim ogrodzie było mnóstwo zieleni.
W tym ogrodzie byłaby również duża huśtawka na której mogłabym odpoczywać w słoneczne dni.Rosło by mnóstwo kolorowych kwiatów np:tulipany,róże.
Kawałek ogrody oczywiście przeznaczyłabym na grządki na których rosły by poziomki,ogórki marchewki i inne warzywa oraz owoce.
Miałabym wielki basen z zjeżdżalnią...
Tak bardzo chciałabym mieć taki ogród.

Proszę o naj;*

33 4 33
2010-03-04T20:14:12+01:00
Ogród-ogrodzony jest on pięknym, drewnianym płotem koloru brązowego. Ogród porośnięty jest gęstą, zieloną trawą. Na moim projekcie umieściłam różne gatunki drzew iglastych i liściastych. Z prawej strony ogrodu stoi drewniana ławka, a w pobliżu niej rośnie wielki dąb. Między drzewami umieszczone jest oczko wodne z fontanną. Pływają w nim trzy złote rybki. Cały ogród zdobią piękne kwiaty. Na wiosnę przylatują tu różne gatunki ptaków. W dziuplach drzew mieszkają wiewiórki.
Bardzo chciałabym mieć taki ogród. Jeśli nie jest w pełni dobre, możesz pozmieniać oczywiście ;p .
12 4 12