1.Zapisz ułamki słowami.
a) 15/100-
b)3/1000
c)101/1000
d)5/10000
e)198/100000
jak coś to są ułamki ale nie wiedziałam jak się robi.:p
2.Zapisz liczby cyframi, w postacie dziesiętnej.
a)osiem i dwadzieścia sześć setnych-
b)dziewiećdziesiąt cztery i dwie setne-
c)pięćdziesiąt dwa i trzysta czterdzieści dwie tysiączne-
d)osiemnaście i osiemnaście stutysięcznych-
e)dwa i trzy tysiące-
f)pięćdziesiąt sześć tysiącznych-
please pomóżcie!!!

3

Odpowiedzi

2010-03-04T16:12:59+01:00
1.
a)piętnaście setnych
b)trzy tysięczne
c)sto jeden tysięcznych
d)pięć dziesięciotysięcznych
e)sto dziewięćdziesiąt osiem stutysięcznych
2
a)8,26
b)94,02
c)52,342
d)18,000018
e)2,3
f)0,056
27 4 27
2010-03-04T16:17:06+01:00
1.
a)piętnaście setnych
b)trzy tysięczne
c)sto jeden tysięcznych
d)pięć dziesięciotysięcznych
e) sto dziewięćdziesiąt osiem stotysięcznych
2.
a)8,26
b)94,02
c)52,342
d)18,00018
e)2,003-nie wiem dokładnie o co ci chodzi-to jest dwa i trzy tysięczne
f)0,056
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:39:17+01:00
A)piętnaście setnych
b)trzy tysięczne
c)sto jeden tysięcznych
d)pięć dziesięciotysięcznych
e)sto dziewięćdziesiąt osiem stutysięcznych
2
a)8,26
b)94,02
c)52,342
d)18,000018
e)Ten punkt źle napisałeś dwa i trzy tysięczne to 2,003 a 2 i trzy tysiące to 3002
f)0,056
To chyba tyle ;p
39 4 39
p.e jest dobry bo bo stałem piąntkę
dziękuje