Odpowiedzi

2010-03-04T16:10:59+01:00
Niech każdy dziasiaj o tym pamięta, że miłośći rodzina to jest rzezcz święta..


Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T16:11:19+01:00
Pewnego zimowego popołudnia,konkretnie dwudziestego czwartego grudnia,umówiła się sowa z koniem na spotkanie pod balkonem.Rozmawiali godzin wiele,tacy byli przyjaciele.Głównym powodem ich spotkania było zobaczyć Mikołaja na saniach,reniferów w pięknym pędzie i prezentów naręcze. Lecz niestety,gdy gwiadzka zalśniła piękna postać Mikołaja się nie pojawiła.Biedna sowa,smutny konik opuścili swój balkonik.Poszły do domu zwierzątka małe a tam pod choinką co zastały? Piękne prezenty spakowane w piramidkę poukładane.I jaki morał z tego wynika?Mikołaj szybciutko pojawia się i znika.