Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:12:41+01:00
Panie wspomagaj swojego sługę którego posłałeś do nas w jego pracy duszpasterskiej aby przez swoją postawę i naukę wskazywał nam drogę do Twego krolestwa.
błogosław mu i wspieraj w jego trudnej pracy. amen.
1 3 1
2010-03-04T21:17:39+01:00
NAJWYŻSZY KAPŁANIE ,JEZU CHRYSTE OBDARZ MOJEGO PROBOSZCZA MICHAŁA ŚLĘCZAKA SWĄ MOCĄ I NIE POJĘTĄ MIŁOŚCIĄ .UZBRÓJ GO W CIERPLIWOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ WOBEC LUDZKIEJ SŁABOŚCI.DAJ MU NIEZŁOMNE MĘSTWO W WALCE Z WSZELKIM ZŁEM.NAUCZ GO PANIE PASTERSKIEJ TROSKI O ZAGINIONE OWCE I UCZYŃ PRZEWODNIKIEM NA DROGACH MOICH ZWĄTPIEŃ I ZAŁAMAŃ.ZANURZ GO W SWOJEJ ŚWIĘTOŚCI ,ABY JEGO ŻYCIE BYŁO CIĄGLE ŻYWYM ZNAKIEM ,W KTÓRYM LUDZIE ROZPOZNAJĄ CIEBIE PANIE.BŁOGOSŁAW PANIE MOJEMU PROBOSZCZOWI,MICHAŁOWI I OBDARZ GO ŁASKĄ ZDROWIA A JA MODLITWĄ BĘDĘ GO WSPIERAŁ.PRZEZ CHRYSTUSA PANA NASZEGO.AMEN
1 2 1