Odpowiedzi

2010-03-04T16:16:48+01:00
A) t=x/a-5x x=t*a/-4
b) p=a+x+ax x=p/a*2
c) m=(x+1)p-3x x=m/p*(-2)
d) w=1/x+p x=1+p/w
(niejestem pewna czy to jest dobrze ale mysle ze powinno byc dobre)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:19:38+01:00
A) t=x/a -5x /*a
at=x-5ax
at=x(1-5a)/:(1-5a)
at/1-5a=x

b) x+ax=p-a
x(1+a)=p-a /: (1+a)
x=p-a/1+a


c) m=xp+p-3x
m-p=xp-3x
m-p=x(p-3)/:(p-3)
m-p/p-3=x

d) 1/x=w-p
x=1/w-p
6 4 6