Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T16:13:26+01:00
Odl. na mapie = 2,5 cm
Odl. w terenie = 225 m = 22500cm
skala = 22500 : 2,5 = 9000
skala - 1:9000
1 5 1
2010-03-04T16:15:44+01:00
Wymiary na mapie - 2.5cm
wymiar rzeczywiste - 225m

2.5cm -- 225m/:2.5
1cm -- 90m
1cm -- 0.09km
1:9000

Skala tej mapy to 1:9000
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:18:38+01:00
Sm= skala mapy
d= odległość na mapie
D= odległość w terenie


Dane:
d=2,5cm
D=225m=22 500cm

Szukane:
Sm=?

Sm=D/d

Sm=22 500cm/2,5cm
Sm=9000

Skala mapy wynosi 1: 9000
1 5 1