Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:24:21+01:00
Morze - morski
karze - karac
orzel - orli
wierzyc - wiara
harcerz - harcerski
futrzany - futro
podworze - podworek
drzewo - drwa
pasterz - pasterka
marzec - marca
dworzec - dworca
dobrze - dobry
mierzyc - miara
bazgrze - bazgrac
bystrze - bystry
kurze (jajko) - kura
madrze - madrosc
rycerz - rycerski
karzel - karli
starzec - starosc
grzmiec - grom
pierze - piora
stworzyc - stworca
upokorzyc - pokora
zamierzac - zamiar
powierzyc - wiara
rozszerzony - szeroki
tworzyc - twor
wydarzenie - dar
gorzki - gorycz
powtorz - powtorka
kalendarz - kalendarium
1 1 1
2010-03-04T16:26:12+01:00
Drzewo - drewno
morze - morski
rowerzysta - rower
manikiurzysta - manikiure
wierzyć- wiara
dworzec - dworca
futrze - futro
gorzki - gorycz
karze-kara
marzec - marcu
orzeł - orłu
teatrze - teatr
aktorzy - aktor
podwórze - podwórko
skórzany - skóra
powtórzenie - powtórka
piekarz - piekarnia
lekarz - lekarka
tancerz - tancerka
marynarz - marynarka (wojenna)
starzec - stary
wierzyć - wiara
szczerze - szczerość
kurze - kura
mierzy - miara
mądrze - mądry
pierze - pióro
korzeń - kora
Wystarczy?
2 1 2
2010-03-04T16:26:41+01:00
Morze - morski
górzysty - góra
marzec - marcu
murarz - murować
Drzewo-drewno
rowerzysta - rower
chmurze - chmura
mierzę - miara
żołnierz – żołnierski
aktorzy - aktor
podwórze - podwórko
skórzany - skóra
powtórzenie - powtórka
piekarz - piekarnia
lekarz - lekarka
tancerz - tancerka
1 2 1