Cześć. Mam zadane Opisać mojego najlepszego przyjaciela (wstęp, rozwinięcie i zakończonie). Mam przedstawić wygląd(wzrost, opis figury, włosu, oczy itp.) , cechy charakteru, spędzanie wolnego czasu.
Proszę o pomoc. Dam wszystko co mam ;)
p.s proszę też o tłumaczenie na polski i żeby nie było z internetu i translatora ;)
Z góry dzięki za każdą pomoc ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:38:13+01:00
My friend name is ( wpisz imię xD ) .
She has got brown, wavy hair and blue eyes. She is teeneager, medium heigt. She is fit and she has got good figure. She has got fair complexion and square face. She has got a lot of personality. She is honest, helpful, clever, brave and really lively . I love spend time with her. We plays volleyball and listens to music. So, i like her, and i know, that we are the best friend on the wordl .

Mój przyjaciel ma na imię ( wpisz imię )
Ona ma ciemne, kręcone włosy i niebieskie oczy. Ona jest nastolatką, średnego wzrostu. Ona jest chuda i ma dobrą figurę. Ona ma jasną karnację i kwadratową twarz. Ona ma dużo cech osobowości. Jest uczciwa, pomocna, bystra odważna i naprawdę pełna życia. Kocham spędzac z nią czas. My gramy w pilkę siatkówą i słuchamy muzyki. Więc, ja lubię ją i wiem, że my jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi na swiecie ; )
1 5 1
2010-03-04T19:02:23+01:00
My friend called Tom. He has short black hair and blue eyes. "Likes to play computer games, football and siatkówkę.Jest very athletic. Often we choose to walk to the park and play in the leg, I like him very much