Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:14:47+01:00
Nie bądźmy ludożercami! ten zwrot oznacza żeby nie byc złym i nie miejącym serca człowiekiem. żebyśmy ustępowali ludziom starszym miejsca, byśmy przepuszczali w kolejce małe dzieci, bysmy nie patrzyli na tych wszystkich ludzi złym okiem! inni tez maja uczucia i też moga nam się odwdzięczyć w ten sam sposób. dlatego też 'schowajmy w kieszeń swoją dumę' ! :D

oczywiście jak chcesz to pozmieniaj:)

licze na najj:)^^;*
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T16:46:38+01:00
Nie bądźmy ludożercami - ten zwrot oznacza żebyśmy nie pastwili się nad innymi , zwykle słabszymi od nas ludźmi. Powinniśmy być mili i kulturalni wobec społeczeństwa

Jeżeli będziesz chciała to zmień sobie to trochę
Mam nadzieję a wogóle to liczę na najlepszą odpowiedź :D
3 4 3