Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T23:14:33+01:00
Makbet przez cały czas jest w dysponowaniu swoja własna wolna wola i to tylko od niego to zalezy jaka własnie własna decyzje podejmie.Wybrał sobie on szlak zbrodni, który niestety saam odn doprowadza do śmierci.Nastąpienie śmierci nie jest przede wszystkim tylko karą dla Amkbeta który był mordercą i tyranem ale równiez wyzwoleniem od jego obsesjjii i ostatecznym zakończenem pasama zbrodni.To był jego wybór decyzjii i własnie przez to nastapiła jego smierc ;]
3 3 3
2010-03-05T23:53:57+01:00
Bohater zabójstwem króla wzbudził w sobie sumienie do działania, przez co odebrał sobie swój sen. Bardzo niepokoiło go sumienie po morderstwie króla. W jednym z fragmentów książki, sam Makbet przyznaje, że nigdy więcej nie uda mu się zasnąć, że nigdy więcej nie będzie mógł zasnąć - a to wszystko przez swoje czyny.
4 3 4