Odpowiedzi

2010-03-04T16:16:00+01:00
Szybkonogi Achilles
tarczozbrojny Ares
gromowalny Zeus
sowiooka Atena
różnopalca Jutrzenka

:)
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:17:34+01:00
Zeus- gromowladny
Jutrzenka- różanopalca
Atena- sowiooka
Ares- tarczozbrojny
Achilles - szybkonogi

43 4 43
2010-03-04T17:57:09+01:00
Achilles szybkonogi
Ares tarczozbrojny
Atena sowiooka
Jutrzenka różnopalca
Zeus gromowalny
16 3 16