Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:14:17+01:00
- sprowadzenie nowych warzyw
- możliwość zaludnienia nowych ziem
- nowe przyprawy
- surowce mineralne, o które u nas ciężko
- możliwość "wzięcia" niewolników, będących rdzennymi mieszkańcami
- szerzenie chrześcijaństwa
-poszerzenie wiedzy o świecie
-stworzenie nowych map
2010-03-04T16:14:35+01:00
- rozwoj ludzkości
- wieksze zapotrzebowanie na dane produkty
- rozwoj przemyslu, ekonomi
- rozwoj panst i maist