Odpowiedzi

2010-03-04T16:18:13+01:00
Bracia Wright starali się zbudować obiekt latający. Zaczynali od małych maszynek. Samolot na owe czasy był niezwykłym uzadzeniem. Był bradzo skomplikowany. Bracia Wright pokonali barierę rzeczy niemożliwych budując samolot. Samolot udało się wzbić w górę po jakimś czasie latał bez zarzutów. Ich wynalazek był użyty w siłach zbrojnych USA.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:19:32+01:00
Do wynalazków, które opatentowali bracia Wright zaliczamy m.in; samolot, silnik spalinowy. W czasach,w których żyli owe wynalazki były czymś niezwykłym, czymś co dawało ludziom władze nad światem. Ludzie w końcu pokonali barierę, którą wytyczyła im natura (polecieli samolotem), więc dla ówczesnej społeczności było to czymś nie do wyobrażenia. Niezwykłość polegała na tym, że ich wynalazki były monumentalne, pozwalały wytyczać nowe wątki w historii. Nie były to żadne banalne wynalazki typu koło, ale coś czego ludzie nie mogli ogarnąć.
7 3 7