Odpowiedzi

  • ency
  • Początkujący
2010-03-04T16:14:54+01:00
- Dzień dobry, mogłabym z Tobą/panią/mamą przeprowadzić wywiad?
- dlaczego zdecydowała się pani na pracę jako sprzedawca?
- ile lat pani pracuje w zawodzie?
- jest pani zadowolona?
- jakie jest pani marzenie w związku z pracą?
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:22:36+01:00
-Witaj, mamo.
-Cześć,córeczko.
-Chciałabym zdać Ci kilka pytań dotyczących Twojego zawodu.
-Zamieniam się w słuch:)
-Czy zawsze obserwujesz klientów czy czegoś nie ukradli?
-Zawsze staram się patrzeć, ale gdy w sklepie jest ruch nie zawsze jest to możliwe.
-Czy zdarzyła się w twoim sklepie jakaś kradzież?
-Tak, niedawno temu w sklepie był straszny ruch dużo osób wchodziło i wychodziło, po zamknięciu sklepu zobaczyłam, że brakuje trzech rzeczy.
- Co wtedy zrobiłaś?
-Na początku się bardzo zdenerwowałam, ale póżniej stwierdziła, że to nic nie da.
-Czy praca sprzedawcy jest bardzo męcząca?
-Tak ,ale wystarczy podchodzić do wszystkiego optymistycznie,a nie będzie tak źle.
-Ile lat pracujesz już w tym zawodzie?
-Od roku.
-A czy lubisz swoją pracę?
-Tak, myślę, że tak.
8 3 8
2010-03-04T16:23:19+01:00
- czy mogę ci zadac kilka pytań dotyczących twojej pracy
- lubisz swoją pracę
- co daje ci kontakt z ludzmi
- czy masz stałych klientów
- czy chciałabyś zmienic pracę na inną (jaką)
- czy wynagrodzenie daje ci satysfakcję
5 4 5