Odpowiedzi

2010-03-04T16:16:47+01:00
Moja szkoła marzeń :
basen , silownia, kort tenisowy przerwy dłuzsze od lekcji wyluzowani nauczyciele .. ;]
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:17:13+01:00
Można napisać jakie ma sale na przykład dobrą sale gim.
o nauczycielach o wielkości o językach jakie można tam przyswoić
1 3 1
2010-03-04T16:18:51+01:00
Np. można napisać o dłuższych przerwach, nowych salach lub salach przedmiotowych, radiowęzle, muzyce na przerwach itp.