Czy zdanie jest prawdziwe? Wpisz TAK lub NIE
a)Środek okręgu opisanego na trójkącie jest punktem przecięcia symetralnych boków tego trójkąta.
b)Na każdym trójkącie można opisać okrąg.
c)Długość promienia opisanego na trójkącie prostokątnym jest równa połowie długości jego przeciwprostokątnej.
d)Na każdym równoległoboku można opisać okrąg.
e)Na każdym trapezie równoramiennym można opisać okrąg.
f)Tylko w wielokątach foremnych,które mają parzystą liczbę boków można opisać okrąg.

Dziękuję ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T19:58:13+02:00
A-nie
b-tak
c-tak
d-nie
e-nie
f-nie
1 5 1
2009-10-20T19:59:42+02:00