Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:22:06+01:00
X - ilość ślimaków zjadana przez czteroosobową rodzinę
58mln --- 550mln
4 --- x


Po przekształceniu x = 550mln / 58 mln * 4
x=550000000 / 58000000 *4 ~~38

38 :12 (miesięcy)~3

wychodzi że 3 :)
17 3 17
2010-03-04T16:26:52+01:00
Nie jest zaznaczone ale chyba te dane dotycza jednego dnia

550 000 000 : 58 000 000 ≈ 9,5
4*9,5*30=1140

odp.czteroosobowa rodzina w przeciągu miesiąca zjada 1140 ślimaków.

Jeśli się mylę to sorry.
12 1 12
2010-03-04T16:35:26+01:00
X - ilość ślimaków zjadanych przez 4 osobową rodzinę
58mln= - 550mln

58 000 000 -> 12 miesięcy
x - 1 miesiąc
x = ( 550 mln ślimaków * 1 miesiąc);12 miesięcy ∞ 45.8(3) mln ślimaków

45.8(3) mln tyle Francuzi zjadają ślimaków przez 1 miesiąc

x - 4 Francuzów
x(4 Frnanc * 45.8 (3) ) : 58 mln Franc
x∞ 3.1

4 osobowa rodzina zjada 3.1 ślimaka
7 3 7