Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:23:36+01:00
Jest to reakcja na załamanie światła !
tak samo jak niebo to wszystko nie ma koloru tylko my tak reagujemy na załamanie swiatła!

LICZĘ NA NAJLEPSZE! ;]
POZDRO ;**
3 2 3
2010-03-04T16:24:32+01:00
Kolor wody zależy od tego środowiska w jakim się znajduje, bo np. jak się znajduje obok jakiejś fabryki lub czegoś podobnego to szanse są wątłe ze będzie ona czysta.