Odpowiedzi

2010-03-04T16:26:04+01:00
Np .
pytania :
jak najchętniej spędzasz wolny czas , babciu ? . xd
czy uważasz że jeżdżenie na rowerze jest aktywną formą spędzania wolnego czasu ?
Czy aktywnie spędzasz wolny czas ?
Wybrałabyś samochód czy rower ?

itp . ; ))
3 4 3
2010-03-04T16:26:43+01:00
Wnuczka pyta się swoic dziadków..
- Jak spędzaliscie czas w swoich latach młodości, a jak robicie to teraz..?
Dziadkowie odpowiadają:
- Kiedyś wnuczku mój kochany.. grałam w piłkę z koleżankami.. szyła sobię ubrania, chodziłam z koleżankami w poszukiwaniu ładnych materiałówm na sukienki.. A teraz.. młodzież pali, pije.. chodzi na wszelkiego rodzaju imprezy.. to juz nie jest tak jak kiedyś
35 1 35
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T16:29:32+01:00
Cześć babciu - przywitałem się
Cześć kochany.
Jak tam w szkole? - spytała babcia.
Może być... Dzisiaj po szkole graliśmy z chłopakami na kompie w taką fajną strzelanke... - powiedziałem
Och, ta dzisiejsza młodzież. Nic tylko by siedzieli przed komputerem. Kiedt byłam w twoim wieku, chodziłam na podwórko i bawiłam się z innymi dziećmi w podchody. To była wtedy najciekawsza zabawa...
2 2 2