Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:22:10+01:00
Miałam to dzisiaj na teście próbnym kompetencji ; ))


to tam data itp ;dd dajmy na to cześc ania itp ;dd

Dawno do mnie nie pisałaś stęskniłam się za tobą.
Szkoda, ze musialas sie wyprowadzic. wczoraj odbyly sie obchody
swieta czekolady.była to jedyna impreza na ktora poszla,
i byla udana.
Były rozne konkursy a do wygrania oczywiscie czekolady.
mozna bylo wziasc udzial tylko w jednej konkurencji poniewaz
przyszlo cala "np, warszawa"
ja wzielam udzial w konkurencji "np." tanecznej. udalo sie mi zajac drugie miejsce. jestem zadowolona .
dostalam koszyk pelen wszystkiego z czekolady, byly
tam nawet nasze ulubione lizaki czekoladowe.
szkoda ze ciebie zabraklo ;( mam nadzieje ze niedlugo do mnie przyjedziesz bo mam niespodzianke !

pozdrawiam twoja
przyjaciolka "np" zosia


mam nadzieje ze pomoglam ;))


2010-03-04T17:23:36+01:00
<Miejscowość>, 4.03.2009r.

Cześć Marto!
Właśnie wróciłam z obchodów Święta Czekolady i postanowiłam napisać do Ciebie, żeby opowiedzieć o tym wspaniałym wydarzeniu.
Święto Czekolady było obchodzone dopiero drugi raz w naszej miejscowości, ale to naprawdę niezapomniana impreza. Od samego rana na Starówce wszystko pachnie tym smakołykiem. Można wziąć udział w jedzeniu czekolady na czas, sama bym chętnie spróbowała, ale bałabym się, że mnie zemdli. Za to nie mogłam odmówić sobie konsumpcji najrzadszych, ale najlepszych gatunków z każdego zakątka świata. W tym momencie nie martwiłam się o moją figurę, dlatego bez żadnych obaw obeszłam z koleżankami wszystkie stoiska. Zachwyciły mnie olbrzymie rzeźby. Miałam ochotę zjeść łabędzia z białej czekolady, ale niestety był on tylko do dekoracji, więc musiałam zadowolić się tylko malutką figurką, którą można było kupić za niską cenę.
Mam nadzieję, że za rok, podczas kolejnego Święta Czekolady, przyjedziesz do mnie i razem wybierzemy się na Starówkę. Uwierz mi, szkoda przegapić takie wydarzenie.
Czekam na Twoją odpowiedź.

Pozdrawiam, <imię>
1 4 1
2010-03-04T17:27:16+01:00
miejscowość <4.03.2010r>

Droga Luizo!

W moim miasteczku odbył sie pierwszy obchód Święta Czekolady.Wszędzie były rozwieszone ulotki zachęcające na przyjście na festyn
Zainteresowałam się tym i poszłam się z spytać mamy czy wraz z tatą pójdziemy na zabawę. Mama zgodziła się .Ja mama i tata poszlismy do parku gdzie odbywało sie święto.Wszędzie stały budki ze słodyczami i prowiantem.Tata zajął stolik przy scenie , a ja z mamcią poszłam po ciasto.Zaraz po naszym przyjściu zaczeły sie tańcei śpiewy .Były konkursy gry i zabawy w których można było odszymać wspaniałe nagrody.Wszystko wypadło świetnie.
Mam nadzieje że na następne wakacje przyjedziesz do mnie i razem spedzimy to święto
<imię>
1 1 1