Odpowiedzi

  • Muki
  • Początkujący
2010-03-04T16:26:54+01:00
Funkcja standardowa jest to funkcja którą daje się na początek.
lub funkcja do której się ma dostęp po za kimś innym.
2010-03-04T17:09:55+01:00
Wszystkie funkcje standardowe są jednoargumentowe . Argumentem funkcji może być stała, identyfikator stałej, zmienna lub wyrażenie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:08:33+01:00
Funkcja standardowa to taka funkcja która jest od początku dostępna i jest automatycznie włączona, funkcja ta jest zazwyczaj dostepna dla wszystkich