Odpowiedzi

2010-03-04T16:27:30+01:00
Żeby byc cenionym nauczycielem trzeba miec szacunek do dzieci.Wysłuchac ich potrzeby ,gdyz nauczyciel nie zawsze ma racje. Ja cenię swoja wychowawczynie za to , że zawsze wysłuchuje obu stron.Nigdy nie traktuje mnie jako łobuza.Za to cenię moją wychowawczynię:*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:27:32+01:00
Po pierwsze należy lubić dzieci i młodzież (młodzi to czują, gdy nauczyciel pała nienawiścią) :)
Nauczyciel powinien cenić swoich uczniów, wysłuchać ich do końca i nie naśmiewać się.
powinien być bezinteresowny i sprawiedliwy
Powinien też dobrze wyglądać :)):)

"uczyć tak, aby uczeń sam zaczął się uczyć". :*